هکر نست – معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوری از بررسی عملکرد اپراتورهای موبایل بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکین در سامانه ۱۹۵ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فلاح جوشقانی گفت:
به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.
طبق اظهارات معاون سازمان رگولاتوری، طی سه ماهه نخست سال ۱۳۹۶ تعداد ۳۰۷۳ مورد شکایت از اپراتورهای موبایل در سامانه ۱۹۵ ثبت شده که از این تعداد، به ۲۴۵۹ مورد رسیدگی شده است. وضعیت اپراتورهای مختلف بر اساس تعداد شکایات و وضعیت پاسخگویی آنها را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:
به گفته جوشقانی، در سال جاری اطلاعات و آمار ثبت شکایت در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها توسط تمام اپراتورهای موبایل، اینترنت ثابت و اینترنت همراه، به طور مستمر و شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع : دیجیاتو
نوشته گزارش رگولاتوری: ثبت ۳۰۷۳ مورد شکایت از اپراتورهای موبایل در سه ماهه اول ۹۶اولین بار در هکر نستپدیدار شد.